26 Ocak 2011

yağmur k/açıyor mu ne...düşlerin nerde...

..."eğer ortada tek şemsiye varsa iki kişiden biri mutlaka yağmuru daha çok seviyordur...."
(z.arkan)
 ****
"şemsiyesiz yağmurlar"da ıslanırken
pencere önü kuşlarıyla yağmur düşleri kurmak...
birazcık gözyaşı...
birazcık aşk...

aşk mı dedin...?
yağmura sor derim...
....
bulutlar kararmış olsa da ne çıkar,  her yer kurak...
bir kaç damladan ne çıkar hem...
denizler damlalardan oluşmaz mı, her şey bir su damlası kadar...
 ...
ya kalbin, dualarını bile  ıslatamayacak kadar kurak mı  o da?
o  hiç kurumadı ki...

13 yorum:

deeptone dedi ki...

merhaba. ne güzel. siz de derin sözcüğünü seviyorsunuz. benim de adım da blogumun adı da derin ile ilgili. yazılarım da genelde derin maviliklerle ilgili. döneceğim yine size. görüşmek üzere :)

nadarû dedi ki...

hoşgeldiniz...:)

deeptone dedi ki...

mersi. görüşürüz. gelicem yine :)

deeptone dedi ki...

ah ah ne güzel.

yağmurlu, aşklı şiirler ne çok yazdım ben de.

:)

aşk.
en güzel şey.

nadarû dedi ki...

bizimki sadece düşleme :)
şiir daha derinlikli bir yazma sanatı.
aşk denince...
aşkı anlatmak ne haddimize...

deeptone dedi ki...

:)))) neden ama yazarız aşk hakkında. :)))

okursun beni.
:))

aşk olmayınca yazmak kolay :)))

nadarû dedi ki...

atıp tutmak kolay diyorsunuz yani aşk hakkında:)
aslında dediğiniz gibi ben de şimdi sayfalarca yazı yazabilirim belki aşk hakkında ama...asıl mesele hangi aşk?..türlü türlü aşk var..

deeptone dedi ki...

kadın erkek aşkından söz ediyorum.

nadarû dedi ki...

aşklar artık çok bayağılaştı...

deeptone dedi ki...

son beş yılda öyle biraz. netin etkisi, hızlı yaşam, tüketilen aşklar. yazayım bunu bakayım :)

nadarû dedi ki...

fırsat bulursak biz de gelip okuruz inşaallah...:)
yalnız ben yorum yazma konusunda özürlüyümdür biraz, sizin yorum yazma hızınıza yeteşemem:)..hatta genelde yorum yazmayı pek sevmem, sadece sessiz sedasız okur giderim:)

deeptone dedi ki...

nasıl istersen.
:)
aşk konusunda çok yazıyorum.
tepkini bir şekilde bildirirsin bazen. istersen. burdan da söleyebilirsin. :)
ne bileyim. oku işte istersen.
:)
valla ben seni okuyorum.

umarım yorumlarım seni rahatsız etmiyordur :)

nadarû dedi ki...

yok, estğ..ne demek, her zaman bekleriz...
teşekkür ederim ayrıca güzel yorumlarınız için:)